Publikováno: 22.prosinec 2012
13. ledna 2013 bude mít svou velkou premiéru nový Chevrolet Corvette na autosalonu v Detroitu. Hlavní světlomety budou mít ostřejší rysy. Model v nás bude jistě evokovat vzpomínky na první generaci Corvetty.
Vůz jsme už mohli vidět prostřednictvím postupného odhalování videí, fotek a skic. Do tohoto plánovaného procesu se nyní vklínil únik podoby předních partií. Kresba pochází ze servisních stránek samotného General Motors a je součástí manuálu pro montáž deflektorů před přední kola. Díky této kresbě si lze udělat poměrně slušnou představu o podobě přídě skutečného vozu. Hlavní světlomety mají ostřejší rysy než u šesté generace a mřížka v předním nárazníku svým provedení ještě více odkazuje na první generaci Corvetty a její závodní deriváty z přelomu padesátých a šedesátých let.
Podle již dříve zveřejněných informací je každá linie, každý otvor a vlastně každý milimetr karoserie navržen pro optimální aerodynamiku. Tvar masky chladiče má snižovat vztlak a zvyšovat stabilitu auta při vysokých rychlostech. Chladicí otvory pomáhají chladit brzdy, což primárně pomůže při jízdě na závodních okruzích, kde brzdové systémy aut dostávají pořádně zabrat. U nové Corvette má forma a funkce soudržně pracovat na tvorbě krásného účelu.
Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.
O pohon sedmé generace Corvette se bude starat 6,2litrový vidlicový osmiválec LT1 s přímým vstřikováním a variabilním časováním ventilů. Tento small block nabídne výkon okolo 456 koní (336 kW) a točivý moment 609 Nm. S úsporou paliva pomůže i systém vypínání poloviny válců. Akceleraci z 0 na 100 km/h má novinka zvládnout v čase okolo 4,0 s.