Titulní obrázek

Chevrolet Traverse

Publikováno: 20.říjen 2012

Automobilka Chevrolet předvedla osmimístný crossover Traverse ve zmodernizovaném vzhledu. Nová maska připomíná tradičnějí styl, později se má také objevit u dalších modelů této značky.

Povinné ručení je zákonné pojištění vozidla, které chrání motoristy před škodami, které mohou způsobit při svých cestách ostatním. Z tohoto pojištění jsou kryty nejenom poškozená vozidla, silnice, domy, ale i škody na zdraví všech účastníků nehody.

Bezpečnost auta zvýší centrální airbag. Maska chladiče je nově tvořena třemi vodorovnými lamelami, už tak uprostřed není rozdělena vodorovnou lištou s integrovaným logem Chevroletu. Přepracovány byly také hlavní světlomety, které jsou laděny do sportovna, a přední nárazník, v němž se objevují širší směrová světla. Na zádi je poznávací značka umístěna výše, ve dveřích od zavazadelníku. Koncové světlomety jsou ostřeji řezány, změnou prošel i zadní nárazník.

Vůz má nejvíce změn v detailech, díky kterým působí výrazněji a dynamičtěji. Uvnitř se objevují nové, kvalitnější materiály. Opěrky hlavy u předních sedadel lze nejen posunovat nahoru a dolů, ale také naklánět dopředu a dozadu. Středová konzole byla mírně přepracována, větší ovladače klimatizace jsou nyní přehlednější, nad nimi se objevuje 6,5palcová barevná dotyková obrazovka s dostupným multimediálním systémem Chevrolet MyLink. Traverse už v základu nabízí osm míst na sezení. Do třetí řady sedadel se údajně mohou pohodlně posadit i tři dospělí. Zavazadelník nabízí 691 litrů prostoru.

Crossover je nadále poháněn 3,6litrovým benzinovým vidlicovým šestiválcem s plynule proměnným časováním ventilů kombinovaným se šestistupňovou samočinnou převodovkou. V základu agregát nabízí 210 kW a 361 Nm, v nabídce je i o něco silnější verze s 215 kW a 366 Nm. Výkonnější Traverse se liší dvěma koncovkami výfuku. Rekordní zisky světové jedničky Automobil má poháněná přední kola, objednat je možné i systém pohonu všech kol. Vůz zvládne utáhnout až náklad o hmotnosti 2.358 kg. O větší bezpečnost se postará centrální airbag. Standardem bude systém OnStar. Ten v případě dopravní nehody zavolá o pomoc. Umí však také vyhledat vůz, pokud je ukraden, a dokonce jej na dálku zpomalit.